Three Inn

2.5 tähden majoituspaikka
Majatalo, jonka tarjontaan kuuluu kattoterassi ja joka sijaitsee kohteen Hulhumalen ranta lähellä

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

tämänhetkiset kuukautesi ovat December 2024 ja January 2025.
joulukuu 2024
tammikuu 2025

Majoituspaikan Three Inn valokuvagalleria

Kahden hengen deluxe-huone (yksi tai kaksi sänkyä), merinäköala | Näkymä parvekkeelta
Näkymä majoituspaikasta
Majoituspaikan julkisivu
Ilmakuva
Majoituspaikan julkisivu

Arvostelut

6,8 kautta 10.

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Aamiainen saatavilla
    Aamiainen saatavilla
  • Huonepalvelu
    Huonepalvelu
  • Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
    Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
  • Ilmastointi
    Ilmastointi
  • Pesulapalvelut
    Pesulapalvelut
  • Siivous
    Siivous
Hinta on 142 €
sisältää verot ja maksut
25.11.–26.11.

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 1/1 huone

Kolmen hengen perhehuone

Kohokohdat

Parveke
Äänieristetty
Takka
Ilmastointi
Ilmaisia lisä-/varavuoteita
Ilmaisia vauvansänkyjä
Televisio
Kattotuuletin
  • 20 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 3 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky ja 1 yhden hengen sänky

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
Nirolhu magu 16, LOT no: 10805, Hulhumalé

Lähettyvillä

  • Hulhumalén keskuspuisto - 10 min kävelymatka - 0.9 km:n päässä
  • Hulhumalen ranta - 14 min kävelymatka - 1.2 km:n päässä
  • Hulhumale Ferry Terminal - 8 min ajomatka - 6.9 km:n päässä
  • Malediivien islamilainen keskus - 10 min ajomatka - 7.8 km:n päässä
  • Full Moonin ranta - 11 min ajomatka - 3.9 km:n päässä

Liikkuminen

  • Malé (MLE-Velanan kansainvälinen lentoasema) – 8 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪Cafe Yuvie - ‬3 min kävelymatka
  • ‪Lyre - ‬4 min kävelymatka
  • ‪Foododa - ‬7 min kävelymatka
  • ‪Gloria Jean's Coffees - ‬8 min kävelymatka
  • ‪Coba Cabana Hulhumale’ - ‬2 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Three Inn

Majatalo, joka sijaitsee lähellä kohdetta Hulhumalen ranta
Lähellä kohteita Kurumban ranta ja Full Moonin ranta sijaitseva Three Inn tarjoaa erilaisia palveluita/mukavuuksia, joihin kuuluu muun muassa kattoterassi, ostoskeskus paikan päällä ja kuivapesulapalvelu. Kaipaatko seikkailua? Tämä majatalo tarjoaa kalastusmahdollisuuden. Kun nälkä iskee, paikan päältä löytyy ravintola, jonka erikoisuuksiin kuuluu kansainvälinen keittiö. Asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa. Saatavilla on myös business center.
Lisäksi asiakkailla on käytössään nämä edut:
  • Mannermainen aamiainen (lisämaksusta), edestakaiset lentokenttäkuljetukset (lisämaksusta) ja hääpalvelut
  • Kiertoajelu-/lippupalvelu, ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja hissi
  • Savuttomat tilat, tallelokero vastaanotossa ja televisio aulassa
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan Three Inn kaikkien huoneiden palveluihin ja mukavuuksiin kuuluvat esimerkiksi takat ja ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi ja tallelokerot.
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Suihkut, ilmaiset hygieniatuotteet ja hiustenkuivaajat
  • Televisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat
  • Parvekkeet, vedenkeittimet ja kattotuulettimet

Puhutut kielet

Mandariinikiina, englanti ja hindi

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Ympärivuorokautiset meno-paluulentokenttäkuljetukset (lisämaksusta)
  • Alueelliset kuljetukset (lisämaksusta)
  • Paikan päällä on pysäköintipaikkoja vain moottoripyörille

Ruoka ja juoma

  • Päivittäin saatavilla mannermainen aamiainen lisämaksusta klo 7.00–9.00; 10 USD per aikuinen ja 5 USD per lapsi
  • Ravintola

Perheystävällinen

  • Pyykinpesutilat
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Matkatavarasäilytys
  • Pyykinpesutilat
  • Tallelokero vastaanottotiskillä
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Hääpalvelut
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Business center

Ulkotilat

  • Kattoterassi

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Esteettömät lentokenttäkuljetukset
  • Hissi (91 senttimetriä leveä ovi)
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • 1 rakennus
  • 6 kerrosta
  • Rakennettu vuonna 2018
  • Savuton majoituspaikka

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lakanat saatavilla

Kylpyhuone

  • Hiustenkuivaaja
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Kylpytakit
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Suihku

Viihdetarjonta

  • Televisio ja premium-satelliittikanavat

Ruoka ja juoma

  • Huonepalvelu (rajoitetut ajat)
  • Ilmainen pullovesi
  • Minibaari
  • Vedenkeitin

Muuta

  • Ilmastointi
  • Kattotuuletin
  • Silitysrauta/-lauta pyynnöstä
  • Takka
  • Turvalokero
  • Työpöytä
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 23.30.
Kontaktiton sisäänkirjautuminen saatavilla
Myöhäinen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 11.30
Kontaktiton uloskirjautuminen saatavilla

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet::

Asiakkaiden tulee siirtyä majoituspaikkaan sukkulabussilla, ja heidän tulee ottaa yhteyttä majoituspaikkaan ennen matkaa. Yhteystiedot löytyvät varauksen jälkeen lähetetystä varausvahvistuksesta.
Tämä majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentältä (lisämaksuja saatetaan veloittaa). Asiakkaiden tulee antaa saapumistietonsa majoituspaikalle ennen matkan alkua. Yhteystiedot löytyvät varauksen jälkeen lähetetystä varausvahvistuksesta.
Majoituspaikka veloittaa 3.5 prosenttia luottokorttimaksuista
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan
Ota majoituspaikkaan yhteyttä ennen matkaasi käyttäen varausvahvistuksessa olevia tietoja, jos aiot saapua klo 20.30 jälkeen

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä tai avustajaeläimiä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Lisämaksut

Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:

  • Kaupungin perimä vero: 6.00 USD per henkilö per yö
  • Kuljetus lentokentän sukkulabussilla per aikuinen: 20 USD menopaluu
  • Kuljetus lentokentän sukkulabussilla per lapsi: 5 USD (menopaluu, 2–12 vuoden ikäiset)

Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu mannermaisesta aamiaisesta: noin 10 USD aikuisille ja 5 USD lapsille
  • Lentokenttäkuljetusmaksu: 20 USD per huone menopaluu
  • Lentokenttäkuljetus per lapsi: 10 USD menopaluu (2–9 vuoden ikäiset)
  • Luottokorttimaksuista veloitetaan 3.5 %:n suuruinen lisämaksu

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvaominaisuuksiin kuuluu palosammutin, turvajärjestelmä ja ensiapupakkaus
Kasvomaskit ovat pakollisia majoituspaikassa asiakkaille, jotka eivät ole saaneet COVID-19-rokotusta

Lisämaininnat

Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Three Inn Hulhumale
Guesthouse Three Inn Hulhumalé
Hulhumalé Three Inn Guesthouse
Three Inn Hulhumalé
Three Hulhumalé
Three
Guesthouse Three Inn
Three Inn Hulhumalé
Three Inn Guesthouse
Three Inn Guesthouse Hulhumalé

Usein kysytyt kysymykset

Onko Three Inn lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon maksaa yöpyminen majoituspaikassa Three Inn?

24.11.2024 löydetyt hinnat majoituspaikassa Three Inn tulopäivälle 25.11.2024 ovat alkaen 106,46 € per yö per 2 aikuista, mukaan lukien verot ja maksut. Tämä hinta perustuu viimeisten 24 tunnin aikana löydettyyn alimpaan yöhintaan seuraavien 30 päivän aikana tapahtuville yöpymisille. Hinnat saattavat muuttua. Valitse haluamasi päivät nähdäksesi tarkemmat hinnat.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Three Inn?

Pysäköinti vain moottoripyörille.

Mihin aikaan majoituspaikan Three Inn sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 23.30. Myöhäinen sisäänkirjautuminen on saatavilla rajoitettuina aikoina.

Mihin aikaan majoituspaikan Three Inn uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 11.30.

Tarjoaako Three Inn lentokenttäkuljetukset?

Kyllä, lentokenttäkuljetukset ovat tarjolla. 20 USD:n suuruinen maksu (per huone) veloitetaan.

Missä Three Inn sijaitsee?

Hulhumalen ranta on 1,1 kilometrin ja päässä tästä majatalosta. Gili Lankanfushin ranta ja Paradise Islandin ranta sijaitsevat 5 kilometrin päässä. Full Moonin ranta ja Kurumban ranta ovat myös 10 kilometrin päässä.

Three Inn – arvostelut

Arvostelut

6,8
Arvosana 10 - Loistava. 4 kautta 21 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 6 kautta 21 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 6 kautta 21 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 3 kautta 21 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 21 arvostelua" "

7,4/10

Siisteys

6,8/10

Henkilökunta ja palvelu

6,0/10

Palvelut/mukavuudet

7,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

6,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Rebecca

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys
Good things. 1. 2-3mins from the beach which was lovely. 2. Staff were nice. 3. Airport shuttle (to and fro) was $20 which was really good. Bad things. 1. Bad Internet service. 2. Food was not nice. Chinese restaurant with no spices and salt. Had to eat in a nearby restaurant with very fine dining. 3. Expedia messed up with communication, so we had originally booked for half board, however, this hotel doesn't offer half board. So glad we did not get half board cos the food was not nice at all (both breakfast-No English breakfast and dinner). 4. For non-Muslims, there is a mosque nearby with the loudest microphone. You can hear the call for prayers everytime especially in the morning around 4.30-5.00am. 5.Noisy guests especially when its time for prayers in the morning around. One was literally shouting loudly early in the morning. 6. Guests were smoking and we could smell it in our room. Called the reception severally before they came to warn the guests. 7. Toilet seat had some stains, the hotel could just change the toilet seat completely as it was very irritating. Bathroom bin was changed but bathroom and toilet were not washed all through our stay. 8. Day trip was scheduled by someone in the hotel, we were taken on a fishing boat, but when we walked around the beach the following day, we found better offers. So would advise anyone to lool around the beach first for better deals. Overall, our trip to Maldives was fun, but just had a couple of hiccups with the hotel.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Rani

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good staff with clean hotel
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023

6/10 OK

Sheeryn

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
It is near the Beach Area, Restaurant and Shops. What I don't like is that the room they gave me is not the one I have booked and the floor is very noisy.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2023

6/10 OK

Tendai

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
This property is strategically positioned the biggest challenge is on breakfast they really need to improve on that. Also the rate of responsiveness to client needs is a bit slow!
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Alberto, West New York

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good place as lovely service staff
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2023

8/10 Hyvä

Sevda

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023

10/10 Loistava

Roman

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Super
Ubytování splnilo mé očekávání a byl jsem moc spokojen.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022

4/10 Huono

Yixin

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
There is a huge post on the wall of the only lifter there It states that if a button in the lifter is broken the customer inside it will be fined USD$200! We disliked it. If the same logic applies to the guest room, any existing minor damage in a room will also cause the same problem for the customers. In general, we felt that we were not welcomed there. You can see their cold faces easily.

10/10 Loistava

Yixin

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022

8/10 Hyvä

Mikulas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

8/10 Hyvä

MAN FONG

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very nice hotel
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tsz chung

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
可以的一間旅舍
整體上可以的,近海灘,交通方便,睡得不錯。
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Terrible attitude and charge extra fees for weed reason. The staffs are awful,don’t come here if u would like to ruin ur trip.員工態度差極差,華人飯店,當地黑皮膚員工假裝是老闆還兇客人,不要來這裡毀了旅程的興致,極度不推薦,但部分員工也還可以
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Small.. But cosy guest house... Breakfast can be better, not " fully -filled " .
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019

2/10 Hirveä

ムンク

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
今までで最悪の宿でした。 いきなり適当なチェックイン、朝食時間の説明やチェックアウト、その後の送迎の話も無し、無論ウエルカムドリンク、お茶さえも無い。 無料の朝食、8枚切りくらいの食パン2枚、卵リンゴオレンジひとかけら程度。飲み物はオレンジジュースとホットミルクホットコーヒー、お湯のみ 無い方がマシな朝食。 隣の席で使っていたケチャップを頼むと「無い」と言われる 隣の人が貸してくれたのでいけたが、次の日も無いと言われ「あれはチリソースだ」と、言われる。 ホテルマンの挨拶も笑顔も無し、むしろ無視されている。 バスルームの掃除が無く排水溝の水が流れない バスマットも滞在中交換無し 浴室&トイレの換気扇が機能しておらずカビ臭い トイレのあとも勿論臭い。 トイレットペーパーの予備も補充もなく、フロントにもらいに行くと、部屋まで来て紙が無いのを確認してから使いさしの半分くらいのロールを渡された 部屋にティッシュケースはあるのに中身が無く最後まで補充も無し。 天井のシーリングファンは回らない。 プライベートビーチなど無く、ビーチから帰ると足を洗えと言われ、洗ってる間監視されている。 ホテルのせいではないがフルマーレのビーチは綺麗ではない、人口ビーチなので期待しないほうが良い カウントダウンの大晦日の夜、外に出ようとすると 門限があるから出てはいけないとか言い出す。 なんとか外に出してもらい、0:20頃帰ると案の定鍵を掛けられている。ノックして開けてもらい、裏口から入らされる。 24時間対応のロビーはどこに行った? 最終日、夜にいきなりドアをノックされ、フロントに来いと呼び出される。何事かと思うとチェックアウトの時間の確認、19時のフライトなのに11:30チェックアウト、荷物の預かりも断られ、50ドル払えば13時まではいても良いと言い出し、断る! 11:30アウト12:00送迎でさっさと出て行くことにする。 部屋に戻るとまたノックされ、送迎は12:30だと言い出す。ロビーで1時間も待てないと交渉したが譲らない、チェックアウトを12:00にさせる。 チェックアウト時のホテルマンの挨拶も何も無し 送迎に20ドルも払って狭いワゴンに詰め込まれ。 帰りは空港入り口手前で下ろされ歩かされる。 おもてなしの心が全く感じられない。 下手するとモルディブそのものが嫌いになりそうな宿です。
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018

6/10 OK

Joanna

Room is clean but service is not good. Free breakfast is just 2 slices of bread with 1 egg omelette + coffee/tea.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

6/10 OK

Wan, Malaysia

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Beach hotel
Good employees very near to eateries and shuttle provided to an from airport
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018

8/10 Hyvä

July, 香港

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
被迫在房只能逗留不到12小時
早餐,只有兩片方包加一隻煎蛋,吃不飽! 最不滿到達後,兩個行李生強搶行李,站在房內不走,就如要你給過保護費後,才肯離開房間! 晚機到達酒店後,櫃檯小姐說已接洽下一程酒店安排我們必須在早上8:00離開房間!但事實是他們為接待下一批8:30到達之新入住住客(房間內的床單枕頭究竟有沒有更換乾淨,留待自己去想像) 看在只住上一晚,連稅後,HK$700(不包US20交通費)三人房的租金下,只能接受 好處是: 非常近海灘! 接待酒店住客的車,是印有酒店標誌!
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018

4/10 Huono

Lok Wing

The place is not bad. Reception staff also friendly. However, there are impolite staffs around. On the check out morning a staff knock our door and ask us to go down immediately with a very unfriendly manner. Afterall we waited at lobby for a pretty long time. I do not understand a shutting booking at 8am required us to wait at lobby at 7:30. anyway this is their rule. Even worse is the driver who drive us to the airport on 24th Aug 2018 8am is extremely impolite. The van is a 9 seaters with three rows of seats. We get on the van and sit on the first row, the driver command us to sit at the back without explanation while there was only 6 passengers. He has very bad attitude that make us very uncomfortable. I really don't get it. I remembered we paid US$20 for the service. Finally, there were several staff still smile and friendly.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
For a basic stay.
The positives: The hotel is new, has a lift, nicely sized and very clean and confortable rooms that are not too cramped for more than 3 adults in 1 room including a wheelchair (family room) and a good breakfast with a coffee machine (great coffee!) The staff were pleasant and accomodating and the airport shuttle was on time and even flexible. The negatives: The main reason I wouldnt recommend this hotel was because the toilet flush wasn't working properly and at one time the toilet leaked after flushing, flooding half the bathroom. Also, shower gels are provided but no hand soap given in the bathroom. Only two towels were provided though we were three people. Secondly, the check-in process was not very good as the reception staff was not proactive in providing all necessary information for a check-in. I had to prompt her for information on keys and breakfast. It was almost as if she didn't know how to do a check-in. Also, even though my resort had made an arrangement with the hotel for our pickup and transfer to the resort for the next day, the check-in staff had no idea on the timing or what the arrangement was and told me to call the resort to find out from them myself. Coordination should be done by the hotel staff as they need to liaise with each other. Thankfully the subsequent reception staff was more proficient and helpful and was able to give me a pickup time. The hotel would be more recommendable if the first of these two problems are resolved.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018

8/10 Hyvä

Ryan, 東京都

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
空港から車で15分
設備が全体的に新しくて綺麗、使いやすい。 従業員は親切で、オーナーさんにはダイブショップを紹介してほしいとお願いしたら、当日にもかかわらずすぐにローカルショップを紹介してくれてすぐにダイビングができた。 ただ、ベッドの枕に使用前から髪の毛が数本ついていたのが気になった。
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018