Hotel Keyaki no Ki

3.0 tähden majoituspaikka
Hotelli, joka tarjoaa ilmaiset kuljetukset rinteisiin

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

tämänhetkiset kuukautesi ovat January 2025 ja February 2025.
tammikuu 2025
helmikuu 2025

Majoituspaikan Hotel Keyaki no Ki valokuvagalleria

Ulkopuoli
Ulkopuoli
Suihkun ja ammeen yhdistelmä, hiustenkuivaaja, tohvelit, pyyhkeet
Julkinen kylpylä
Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty | Ilmainen Wi-Fi, vuodevaatteet

Arvostelut

6,2 kautta 10.

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Baari
  • Aamiainen saatavilla
  • Pesulapalvelut
  • Ilmastointi
  • Pysäköinti sisältyy hintaan
  • Ilmainen Wi-Fi

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty

Kohokohdat

Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Televisio
Remontoitu vuonna 2015
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
  • 25 m²
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Neljän hengen perhehuone, tupakointi kielletty (Up to 4 guests)

Kohokohdat

Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Televisio
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
  • 25 m²
  • 4 henkilöä
  • 4 yhden hengen sänkyä

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301

Lähettyvillä

  • Hakuban laakson hiihtoalue - 1 min kävelymatka
  • Hakuba Happo-Onen hiihtokeskus - 15 min kävelymatka
  • Happo One Sakka -hiihtohissi - 2 min ajomatka
  • Happo-one Adam -gondolihissi - 3 min ajomatka
  • Hakuba Iwatake -hiihtokeskus - 4 min ajomatka

Liikkuminen

  • Hakuban asema – 5 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪日本料理雪 - ‬13 min kävelymatka
  • ‪アンクル スティーブンス - ‬18 min kävelymatka
  • ‪ももちゃんクレープ 八方本店 - ‬2 min ajomatka
  • ‪まえだそば店 - ‬15 min kävelymatka
  • ‪Evergreen Outdoor Center - ‬3 min ajomatka

Tietoja majoituspaikasta

Hotel Keyaki no Ki

Hotelli, joka sijaitsee lähellä kohdetta Hakuban laakson hiihtoalue
Hotel Keyaki no Ki tarjoaa asiakkaiden käyttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä pelihalli/-huone, pyykinpesutilat ja baari. Lähde rinteisiin! Tämä hotelli tarjoaa ilmaiset hiihto-/laskettelukuljetukset, hiihtolippuja ja suksivaraston. Iskikö nälkä? Paikan päältä löytyy kaksi ravintolaa. Asiakkaiden saatavilla on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Muihin etuihin kuuluvat:
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Buffetaamiainen (lisämaksusta), ilmaiset alueelliset kuljetukset ja hissi
  • Tallelokero vastaanotossa, pöytätennispöytä ja concierge-palvelut
Huoneiden varustelu
Kaikki 80 huonetta tarjoavat sellaisia mukavuuksia kuten ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi.
Muihin palveluihin/mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy suihkun ja kylpyammeen yhdistelmät ja hiustenkuivaajat
  • Jääkaapit, vedenkeittimet ja lämmitys

Puhutut kielet

Englanti ja japani

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Ilmaiset alueelliset kuljetukset
  • Alueellinen kuljetuspalvelu
  • Ilmainen kuljetus hiihtokeskukseen
  • Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti

Ruoka ja juoma

  • Päivittäin saatavilla buffetaamiainen lisämaksusta klo 7.30–9.00; 1 000 JPY per henkilö
  • 2 ravintolaa
  • Baari/aulabaari

Tekemistä

  • Biljardipöytä
  • Hissilippuja
  • Pelihalli/-huone
  • Pöytätennis
  • Suksivarasto

Perheystävällinen

  • Ilmaiset alueelliset kuljetukset
  • Jääkaappi huoneessa
  • Olohuone
  • Pelihalli
  • Pyykinpesutilat

Mukavuudet

  • Myyntiautomaatti
  • Osan vuorokaudesta auki oleva vastaanotto
  • Pyykinpesutilat
  • Tallelokero vastaanottotiskillä

Asiakaspalvelut

  • Concierge-palvelut
  • Ei siivouspalvelua
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut

Esteettömyys

  • Hissi

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lakanat saatavilla

Kylpyhuone

  • Hiustenkuivaaja
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Saippua
  • Sampoo
  • Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
  • Tohvelit
  • Vessapaperi
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • Televisio

Ruoka ja juoma

  • Jääkaappi
  • Vedenkeitin

Muuta

  • Ilmastointi
  • Lämmitys
  • Olohuone

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 15.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 20.00.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 10.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet::

Vastaanotto on avoinna päivittäin klo 15.00–10.00
Vastaanotossa on henkilökuntaa rajoitettuina aikoina
Tähän majoituspaikkaan ei ole mahdollista kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen jälkeen

Sisäänpääsy

Vastaanotto avoinna rajoitetusti

Lemmikit

Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu buffetaamiaisesta: noin 1000.00 JPY per henkilö

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.

Lisämaininnat

Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba

Usein kysytyt kysymykset

Onko Hotel Keyaki no Ki lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Keyaki no Ki?

Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Keyaki no Ki sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 15.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 20.00. Myöhäinen sisäänkirjautuminen ei ole saatavilla.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Keyaki no Ki uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 10.00.

Missä Hotel Keyaki no Ki sijaitsee?

Hakuban mäkihyppystadion, Hakuban laakson hiihtoalue ja Hakuba Happo-Onen hiihtokeskus sijaitsevat 2 kilometrin päässä tästä hotellista. Hakuban pienoisjunapuisto ja Happon tietokeskus ovat myös 2 kilometrin päässä.

Hotel Keyaki no Ki – arvostelut

Arvostelut

6,2
Arvosana 10 - Loistava. 2 kautta 20 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 7 kautta 20 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 5 kautta 20 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 3 kautta 20 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 20 arvostelua" "

6,4/10

Siisteys

8,0/10

Henkilökunta ja palvelu

7,4/10

Palvelut/mukavuudet

5,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Yayoi

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
大浴場が寒い。お風呂の水温が低かった。
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Marrina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Superb
Superb location and price
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

6/10 OK

Ed

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
The hotel is about 80 style old but rooms are big.Rooms are not made up daily. The staff is excellent very helpful , shuttles to the major ski hills. They shuttled us to our bus on our last day. If you are fine with a clean 3 star this could be your hotel.
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

OLIVIER

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

6/10 OK

Tetsuya

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
コスパ最高!
建物が老朽化して、夜は周辺の灯りが乏しく、肝試し風。コロナ禍のため大浴場の利用が不可でしたが、その代わりに近隣温泉施設の利用チケットを配布していたのは良かった。 朝食と夕食ビュッフェは品数も豊富で大満足。寝るだけなら満足できます。一人5千円でした。
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
โรงเรียนอยู่ขอบชายเมือง ต้องเดินประมาณเกือบ 1 กม. ถึงจะถึงย่านที่มีร้านสะดวกซื้อ และร้านอาหาร แต่ก็มี shuttle bus ฟรี ไปส่งตามเวลา บางครั้งถ้าสตาฟว่างก็ไปส่งให้ฟรีด้วย โดยรวม ก็คุ้มค่ากับราคา เพราะราคาจะถูกกว่าที่อื่นๆ สำหรับการเล่นสกี ก็ทีรถขเวียนของสกีรีสอร์ท มารับตามเวลาที่กำหนเ
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2018

6/10 OK

Kathryn

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Not a regular hotel.
It was an usual place more like a hostel than a hotel. Rooms were not made up daily, you had to sort and dispose your own rubbish and no new towels were provided. In the room you got cups and a kettle and a fridge and nothing else. You had to get to the convenience store and buy all your own or buy drinks from the vending machine including hot canned coffee. There were no restaurant facilities at the hotel as advertised when we arrived and the restaurant only opened with one menu item the day before we left. Bedding was old and questionable. The breakfast was buffet but the exact same food everyday. Location was nowhere need restaurants and shop but a 15 to 20 min walk away which we did often until the hotel got their shuttle service up and running. However on the good side, the staff were young friendly and helpful given the limited facilities available for them to work with.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Lionel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

4/10 Huono

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Misrepresented & Overpriced
We (my family & another family) made the decision to book about a week out from our trip to Nagano so our options were very limited; should have known better. It's an overpriced hotel for what we got. Neither of the restaurants were open, the spa wasn't open, and the bar was closed. The rooms had cheap mattresses with old covers, towels were almost see-though and small, the "TV" was a glorified computer monitor that we could never figure out, and the kerosene heater in our room didn't work. We woke up freezing in the morning. Paying $250+ per room is unacceptable. I will say that the next morning the owner was very cheerful & helpful; however, that courtesy could not come close to compensating us for paying too much and having a bad experience.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
部屋の割に値段は高い
部屋はボロいしアメニティーも付いてないしテレビは小さいしエアコンも無い。居心地が悪かったので早く帰りたくてしょうがなかった。

4/10 Huono

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Don't waste your money
The hotel was overpriced; hotel fees were almost as much as the room. The accommodations were not as listed on the website. There was only 1 person working the entire time we were there. The hotel was in disarray due to construction/renovation/neglect. Our family and our friends felt deceived by what we got. Perhaps the booking agency needs to update hotel info more often. I've never been disappointed w/ my online bookings until this trip. We'd like to see the booking agent make amends for this disaster.

4/10 Huono

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Worst Hotel Ever...
What was on Hotels.com was not actually what we got. The picture of the hotel was nothing compared to what it actually looked like and we spend over an hour looking for it. There was A LOT of, I believe, renovation going on. The hotel info on your site said there were 2 restaurants (they were both closed) and free we-fi in rooms (there was not). The hotel was cold, even in the lobby & hallways. There were kerosene heaters in the rooms but ours didn't work and we woke up to 11°C (52°F). We appeared to be the only ones staying in the hotel but were put on the 4th floor. The price of $170 USD was a bit steep but the additional hotel charges of $102 USD totaling $272 USD for this room was astronomical and so overpriced for what we got. I've booked w/ Hotels.com on many occasions and have always been happy w/ the accommodations. This was my absolute worst hotel experience I've ever had!! Honestly, I think Hotels.com should give me (and our friends who came with us) a free night's lodging. It was so bad we all laughed & joked about it reminding us of the hotel in The Shining; kid you not. I'm a bit hesitant to book again through Hotels.com, especially if they don't make this right.

8/10 Hyvä

Sarah, USA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wow! to their customer service
This hotel was great! The service the two men running it provided was incomparable!! Their hotel shuttle was incredibly convenient, their location was quiet and removed from the noisy parts of Hakuba village and it was a nice place to relax at night. The only down side was the beds were a tad worn out, which we didn't notice after a full day of skiing anyhow. These guys make every effort to ensure you have a wonderful stay with them, and they succeed.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Rachel, Perth

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Eaglemont
Friendly and helpful staff. Will go out of their way to help you get around. Hotel condition was a bit less than expected. Close to Happo, and nearby slopes. Free shuttle bus to the gondola. Check in was unorganised, our stay included breakfast but the staff didn't seem to know and thus didn't give instructions. Also, no one calls it Eaglemont. If you get in a taxi, refer to it as Keyoki Noki.

2/10 Hirveä

Fool me once, Singapore

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
High volume, low comfort, bad value
We made the decision to ski at New Year at the last minute, so our options were very limited. We should have known better. It's an overpriced youth hostel. There is a place for low-cost accomodation in a ski location, and I would have no problem staying here if it were presented in that way. Paying $300+ for it is unacceptable, though. It's a high-volume, low-value place to sleep. The owner has made a token effort to provide entertainment, but a cold, dark room with a pool table, hard chairs and tables, and an unattended bar is not an appealing place to spend time. The rooms have cheap mattresses on bare frames, with old covers. Towels are almost see-though, and small. The "TV" is a glorified computer monitor that we could never figure out. The whole thing screamed "cheap" (i.e., just do the bare minimum to be able to say it was provided). The owner (Kenzo) was always ready to drive us into town and was very cheerful, but that courtesy could not come close to overcoming the feeling of having paid way too much for a bad experience. I'd be cheerful, too, if I could get away with 200+rooms being rented and spending almost nothing to make the guests comfortable.

6/10 OK

Simon, Gold Coast

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
personilised service at eaglemont hotel
We were at the hotel at the earliest part of the snow season which to our astonishment ment we were the only guests staying. The service was amazing!! The owner took us too, and from the snow slopes and drove us around town. He also took us to a onsen with his wife then to a traditional japanese restaurant where they ordered the food which they usually ate, giving us the japanese experience. There service over shadowed the lack of heating, but I believe that it was due to the lack of guests staying at that stage of the season. Overall Eaglemont was a good hotel and breakfast was always delicious. It was very close to the main gondola for the happo one resort and the owner gave exceptional service which made the lack of heating acceptable.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
하쿠바47리조트와 가까운 공기좋은 호텔
서비스는 매우 훌륭하고, 공기 좋습니다, 다만 밤에 가시면 입구 찾기가 좀 어렵네요..