Ramee Guestline Hotel
Ostoskeskuksen yhteydessä sijaitseva kaupungin keskustassa oleva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen valet-pysäköinti
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Ramee Guestline Hotel valokuvagalleria
Arvostelut
5,8 kautta 10.
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat
Deluxe-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
HD-televisio
Remontoitu vuonna 2012
Select Comfort -patjallinen sänky
Huippuluokan vuodevaatteet
Bidee
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone kuvat
Standard-huone
Kohokohdat
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
Jääkaappi
HD-televisio
Remontoitu vuonna 2011
Select Comfort -patjallinen sänky
Huippuluokan vuodevaatteet
Bidee
Samankaltaisia majoituspaikkoja
Landmark Plaza Hotel
Landmark Plaza Hotel
Ilmainen Wi-Fi
Ravintola
Ilmastointi
Aamiainen saatavilla
6.6 kautta 10, (324)
Hinta on 82 €
sisältää verot ja maksut
23.12.–24.12.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta
Al Riqqa Street, (Next to Al Rigga Metro Station), Dubai, 26816
Tietoja majoituspaikasta
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupungin perimä vero: 10.00 AED per majoitustila per yö
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 45 AED aikuisille ja 35 AED lapsille
- Maksullinen langaton internetyhteys yleisissä tiloissa: 15 AED per tunti (hinnat saattavat vaihdella)
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 50 AED per huone
- Aikainen sisäänkirjautuminen (riippuu saatavuudesta): 150 AED
- Myöhäinen uloskirjautuminen (riippuu saatavuudesta): 150 AED
- Vauvansänkyjä on saatavilla lisämaksusta
- Lisävuode: 150 AED per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Sisäänkirjautumisen yhteydessä lisämaksujen maksamiseen käytettävässä luottokortissa olevan nimen tulee olla sama kuin huonevarauksen tehneen henkilön nimi
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Lisämaininnat
Naimattomien pariskuntien yöpyminen samassa huoneessa saattaa olla paikallisten lakien vastaista. Asiakkaiden tulee esittää vihkitodistus majoituspaikan sitä pyytäessä.
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Alle 6 vuotta vanhat lapset eivät saa käyttää seuraavia tiloja yksin ilman aikuista: uima-allas
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Guestline Hotel
Hotel Ramee
Hotel Ramee Guestline
Ramee
Ramee Guestline
Ramee Guestline Dubai
Ramee Guestline Hotel
Ramee Guestline Hotel Dubai
Ramee Hotel
Ramee Hotel Guestline
Ramee Guestline Hotel Hotel
Ramee Guestline Hotel Dubai
Ramee Guestline Hotel Hotel Dubai
Usein kysytyt kysymykset
Ramee Guestline Hotel – arvostelut
Arvostelut
5,8
6,0/10
Siisteys
5,8/10
Henkilökunta ja palvelu
5,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Liikematkailija
4.2.2020
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
4/10 Huono
FAISAL
Liikematkailija
1.2.2020
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
FAISAL
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2020
6/10 OK
Jean-Pierre
27.1.2020
Jean-Pierre
Yöpyi 10 yötä tammikuussa 2020
10/10 Loistava
Roshan
Matkusti ryhmän kanssa
5.12.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Roshan
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
2/10 Hirveä
Irfan
31.1.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Irfan
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
26.1.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Worst Stay
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
30.12.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good stay for business
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018
6/10 OK
ali
19.12.2018
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
فندق مقبول
ali
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
30.11.2018
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018
2/10 Hirveä
Karim, NC.USA
27.11.2018
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Karim
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018
8/10 Hyvä
Saadi
19.11.2018
Saadi
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018
8/10 Hyvä
ABDUL AZIZ
8.10.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ABDUL AZIZ
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
8/10 Hyvä
Abdullah
6.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
رحلة الصيف
Abdullah
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2018
2/10 Hirveä
Haisam
17.4.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
For $5 more you get better room
Haisam
6/10 OK
maxim
3.4.2018
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
maxim
2/10 Hirveä
Ton
9.3.2018
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ton
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2018
8/10 Hyvä
nilesh
22.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
value for money
nilesh
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
14.2.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2018
8/10 Hyvä
Christian
10.2.2018
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotel der unteren Mittelklasse
Christian
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018
2/10 Hirveä
ASGHAR, Toronto
9.2.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Worst hotel I have ever stayed in last 5 years
ASGHAR
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2018
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
26.1.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Overnight in Dubai
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2018
6/10 OK
Hassan
26.12.2017
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hassan
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2017
6/10 OK
malik
14.12.2017
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
you get what u pay for
malik
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017
10/10 Loistava
Saadi
25.11.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A relaxing and enjoyable visit .
Saadi
Yöpyi 9 yötä marraskuussa 2017
4/10 Huono
abdulrhman
1.2.2017
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus