4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
15.11.2018
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hienot puitteet, mutta kosteusongelmia (hometta)
Hyvät ja hienot puitteet. Valitettavasti hotellissa on osassa huoneita homeongelma. Huoneissa haisee selvästi home. Henkilökunta oli aluksi varsin haluton edes ymmärtämään ongelmaa. Useamman kerran asiasta sanottiin ystävällisesti, mutta ainut tarjous oli vaihto viereiseen yhtä homeelle haisevaan huoneeseen. Toisena yönä saadun pahan allergia/astmakohtauksen ja nukkumattoman yön jälkeen oli selvää, että jokin ratkaisu tilanteeseen oli löydyttävä, joko ”kuiva ja terve” huone tai hotellin vaihtaminen. Hotellin johtaja oli muka ystävällinen, mutta piilovinoili ja selitteli ilmiselvää hotellin kosteusongelmaa. Jälkikäteen kehtasi vielä laittaa koko episodin asiakkaan syyksi, olisi kuulemma pitänyt osata tilata allergiahuone. Olen täysin oireeton ja voin hyvin, mutta homeelle aiemmin altistuneena en siedä suuria määriä hometta, vaan saan oireita. Olen vieraillut viime vuoden aikana kymmenissä eri kolmen/neljän tähden hotelleissa ilman erityisjärjestelyitä, myös Välimeren alueella, tämä oli ensimmäinen kerta, kun vastaavaa tapahtui. Harmi, sillä osa lomasta meni episodin vuoksi pieleen. Hotellilla on paljon hyviä puolia, kuten mm. toimiva all inclusive, hyvä baari- ja siivoushenkilökunta, mukava auringonottoterassi katolla ja harvinaisen toimiva hotelli-Wi-Fi. Huoneiden äänieristys oli heikko. Samoin pyyhkeet olivat vanhoja ja rispaantuneita eli ei neljän tähden tasoa. Kuntosali oli muuten ok, mutta sielläkin oli homeen hajua ja merkkejä kosteusvaurioista eli en uskaltanut käyttää.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2018